Welcome note

Doamnelor si Domnilor, va anunt oficial ca m-am saturat. M-am saturat, mi-e greata, mi-e sila, mi-e scarba. Aia ne fura, ceilalti ne fura si ei, ca… na…, se poate, si toti, absolut toti au senzatia ca ne controleaza destinele. Vorbesc de cei mari. As spune de cei care ne conduc, numai ca nu ne conduc, asa ca nu spun. Problema este ca prea putini dintre noi mai au moralul sa incerce sa schimbe ceva. Majoritatea patronilor sunt niste tampiti. Majoritatea “vedetelor” sunt de o incultura crancena si cu toate astea pozeaza in modele sociale. Stiti ce mi se pare ciudat? Ca nu ne infuriem. Ca nu ne ducem peste ei sa-i luam de gat si sa le scuipam in obraz urlandu-le: “MERIT SA TRAIESC CA UN OM!” Nu mai reactionam la nimic din ce ne fac. Am reajuns imuni. Si nu pot sa simt decat o greata imensa. Asa ca va invit sa-mi fiti partasi la aceste nobile sentimente. Va atrag atentia ca textele din acest blog contin un limbaj adecvat intocmai conditiilor in care ne ducem viata de zi cu zi. Unii l-ar putea cataloga drept vulgar. Se poate… Insa de la o vreme vulgaritatea e o stare de spirit si intoarcerea celuilalt obraz nu mai reprezinta de mult o optiune viabila. Urmatoarele texte ar putea contine cuvinte precum: cacat, pula, pizda, muie, cur, curva si altele din acelasi registru. Un rau mai mult decat necesar. Asa ca dragii mosului, sa purcedem la treaba si sa-i futem sa le sara ochii.


5 responses to “Welcome note

  • poru

    as ca si tine,sunt suparat la maxim pe situatia actuala!am vrut sa propun,fara cea mai mica putere,ca pe buletinele de vot sa fie si rubrica: NU AM CU CINE SA VOTEZ.asa ar fi fost o prezenta impresionanta la vot,faptul ca le anulezi prin doua stampile te pune in imaginea ca nici sa votezi nu sti!!In urma cu doua saptamani,intr-un material de pe youtube am lasat aceste comment-uri alese,spun eu:

    In primul rand as vrea sa imi suga pula Ovidiu Rusu,sa vada si el cum e sa sugi pula unui fun PANTERA,in al doilea rand as vrea sa il rog sa vina sa ne suga pula la toti din noua dreapta(poate o sa ajung intr-o zi),asa facem noi cu manelisitii!Moarte Ovidiu Rusu!O zi buna.Un adevarat brasovean!

    Si tu Daniel Coman sa ne sugi pulile cu campania ta si cancescu un degustator de puli care s-a dat cu manelishtii,rusine!!!plecati in pula mea din orashul asta,si lasati-ne liberi!sugeti pula,cu drag poru
    Un adevarat brasovean,ma pish pe melodia “hit” a campaniei voastre

  • poru

    yokko,uitasem de adresa de pe youtube,unde am comment-urile

  • poru

    imi cer scuze celor care poarta numele Daniel Coman.Numele real al degustatorului de puli,ce e mare sef de campanie este Claudiu Coman.
    deci scuze..ehh,mai gresim si noi,suntem oameni doar.O zi buna brasoveni!Cu drag Poru!

  • poru

    Un adevarat brasovean,ma pish pe melodia “hit” a campaniei voastre,ovidiu rusu si gashk de depravati

  • yokko

    1. nu sunt suparat, sunt furios.
    2. sunt furios, insa nu extremist
    3. nu vreau sa arunc cu cacat, ci cu ura

Leave a comment